フルカワ ヒロヤス
FURUKAWA HIROYASU
古川 裕康 所属 明治大学 経営学部 職種 専任准教授 |
|
言語種別 | 英語 |
発行・発表の年月 | 2019/11 |
形態種別 | 学術雑誌 |
査読 | 査読あり |
標題 | Effect of Consumption Values on Consumer Satisfaction and Brand Commitment: Investigating Functional, Emotional, Social, and Epistemic Values in the Running Shoes Market |
執筆形態 | 共著(筆頭者) |
掲載誌名 | International Review of Management and Marketing |
掲載区分 | 国外 |
巻・号・頁 | 9(6),pp.158-168 |
担当区分 | 筆頭著者,責任著者 |
著者・共著者 | ◎Furukawa Hiroyasu, Matsumura Koki, Harada Susumu |
DOI | 10.32479/irmm.8713 |
ISSN | 2146-4405 |