|
フルカワ ヒロヤス
FURUKAWA HIROYASU
古川 裕康 所属 明治大学 経営学部 職種 専任准教授 |
|
| 言語種別 | 英語 |
| 発行・発表の年月 | 2019/11 |
| 形態種別 | 学術雑誌 |
| 査読 | 査読あり |
| 標題 | Effect of Consumption Values on Consumer Satisfaction and Brand Commitment: Investigating Functional, Emotional, Social, and Epistemic Values in the Running Shoes Market |
| 執筆形態 | 共著(筆頭者) |
| 掲載誌名 | International Review of Management and Marketing |
| 掲載区分 | 国外 |
| 巻・号・頁 | 9(6),pp.158-168 |
| 担当区分 | 筆頭著者,責任著者 |
| 著者・共著者 | ◎Furukawa Hiroyasu, Matsumura Koki, Harada Susumu |
| DOI | 10.32479/irmm.8713 |
| ISSN | 2146-4405 |