|
カトウ タクミ
KATO TAKUMI
加藤 拓巳 所属 明治大学 商学部 職種 専任准教授 |
|
| 言語種別 | 日本語 |
| 発行・発表の年月 | 2022/02 |
| 形態種別 | 国際会議議事録 |
| 査読 | 査読あり |
| 標題 | Customer experience factors contributing to brand loyalty to Disney Resorts: An empirical analysis of concept, casts, attractions, and characters |
| 執筆形態 | 単著 |
| 掲載誌名 | 2022 American Marketing Association Winter Academic Conference |
| 掲載区分 | 国外 |
| 出版社・発行元 | American Marketing Association |
| 巻・号・頁 | 138-149頁 |
| 著者・共著者 | Takumi Kato |
| PermalinkURL | https://www.ama.org/wp-content/uploads/2022/02/Front-of-Winter-22-Proceedings-merged.pdf |