| ■ 著書・論文 
 
        
        
        
        
          
            | 1. | 2012/12 | 著書 | 知財収益化のビジネスシステム  「株式会社河野製作所」120-131頁 (共著) |  
            | 2. | 2012/12 | 論文 | How Does the SECI Model Work in Risk Knowledge Creation? ―The Difficulty of Justification in a Combination Mode Proceedings of the 4th Industrial Marketing and Purchasing Conference Asia  (共著) |  
            | 3. | 2012/12 | 論文 | How Home-Based Resources Become Host-Market Advantages: An Exploratory Case Study of UNIQLO Proceedings of the 38th European International Business 38 (共著) |  
            | 4. | 2012/09 | 論文 | An Interaction Manager: Maintaining Positive Interactions in an M&A Process Proceedings of the 28th Industrial Marketing and Purchasing Conference 28 (共著) |  
            | 5. | 2012/06 | 論文 | Reducing Garbage by Bringing about Citizen Action: The Mayor’s Retrospective Discussion on Green Marketing in Nagoya, Japan Proceedings of the 27th International Social Marketing Conference 27,pp.270-312 (共著) |  
            | 6. | 2012/05 | 論文 | Brand as a Frame: Premium Brand Consumption by the Working Class in Japan Proceedings of the 37th Macromarketing Conference 37,pp.490-494 (共著) |  
            | 7. | 2011/12 | 論文 | Value Predicting, Value Creating, and Cost Minimizing behaviors in Transfer Management of Firm-specific Advantages: An Exploratory Study with Evidence from Japanese MNEs in Emerging Markets Proceedings of the 37th EIBA Annual Conference 37 (共著) |  
            | 8. | 2011/10 | 著書 | 現代日本のものづくり戦略  「イノベーション研究の方法」23-53,「オープン化・クローズド化で知財の収益化に挑戦」80-104頁 (共著) |  
            | 9. | 2011/09 | 論文 | Changing Positions in Business Relationships :A Statistical Result of Japanese Innovative SMEs Proceedings of the 27th Industrial Marketing and Purchasing Conference 27 (共著) |  
            | 10. | 2011/06 | 論文 | Why Key Account Organization Does not Fix: A Japanese Case Proceedings of the 6th Global Sales and Science Institute Conference 6 (共著) |  
            | 11. | 2011/05 | 論文 | Ambidextrous Business Networks: The Case of Innovative SMEs in Japan Proceedings of the 5th International Conference on Business Market Management 5 (共著) |  
            | 12. | 2011/05 | 論文 | How Salesperson Bridged Over The Structural Hole Proceedings of the 6th Global Sales and Science Institute Conference 5 (共著) |  
            | 13. | 2010/12 | 論文 | Still Looking East? Proceedings of the 18th Annual Conference on Marketing and Business Strategies for Central and Eastern Europe 18,pp.291-302 (共著) |  
            | 14. | 2010/09 | 論文 | Unintended Interaction: How Subjective Interpretation Generates New Business Proceeding of the 26th Industrial Marketing and Purchasing Conference 26 (共著) |  
            | 15. | 2009/12 | 論文 | A Case Study on The Next Strategy of Japanese Company in CEE Proceedings of the 17th Annual Conference on Marketing and Business Strategies for Central and Eastern Europe 17,pp.129-138 (共著) |  
            | 16. | 2009/03 | 論文 | Why Service Commercialization Fails? : Hidden Barriers Against Open Market Proceedings of the 4th International Conference of Business Market Management 4 (共著) |  
            | 17. | 2008/09 | 論文 | Ambiguous Problem-Solving in the Product Development Process: Japanese Practices Proceedings of the 24th Industrial Marketing and Purchasing Conference 24(1) (共著) |  
            | 18. | 2008 | 論文 | Dysfunctions of Sales Force Automation Proceedings of Business Marketing Management 3,pp.1-7 (共著) |  
            | 19. | 2008 | 論文 | 資源はどのようにみつかるか 明大商学論叢 90(4),90-105頁 (単著) |  
            | 20. | 2007 | 論文 | Is a good relationship really good? : reappraisal of roles of industrial distributor Proceedings of International Conference of Journal of Business Marketing Management 2 (共著) |  
            | 21. | 2007 | 論文 | What is trust to Japanese Companies Proceedings of Industrial Marketing and Purchasing 24,pp.1-16 (共著) |  
            | 22. | 2007 | 論文 | 生産財商社の役割再評価 明大商学論叢 89(4),75-91頁 (単著) |  
            | 23. | 2006 | 論文 | Sales Network in Japanese Industrial Distributor Proceedings of Industrial Marketing and Purchasing Conference 23 (共著) |  
            | 24. | 2005/01 | 論文 | 産業広告の分析に関する理論的枠組み 滋賀大学『研究年報』 (11) (単著) |  
            | 25. | 2003/11 | 論文 | 小売業の将来予測はなぜあたらなかったのか 滋賀大学『彦根論叢』 (344・345),125-144頁 (単著) |  
            | 26. | 2003/07 | 論文 | ナレッジ・マネジメント流営業マネジメントの批判的検討 滋賀大学『彦根論叢』 (343),29-49頁 (単著) |  
            | 27. | 2002/02 | 論文 | メーカーのマーケティング組織 流通経済研究所『流通情報』 (392),8-20頁 (単著) |  
            | 28. | 2002/01 | 論文 | ケース・メソッド 滋賀大学『彦根論叢』 (334),199-220頁 (単著) |  
            | 29. | 2001/12 | 著書 | 製品開発と設計学の融合  209-229頁 (単著) |  
            | 30. | 2001/12 | 論文 | 現代的な製品開発論の展開 組織学会『組織科学』 35(2),4-15頁 (単著) |  
            | 31. | 2000/07 | 論文 | マーケティング組織のデザイン問題 神戸大学『国民経済雑誌』 182(1),35-48頁 (単著) |  
            | 32. | 2000/03 | 論文 | ブランドマネジメント組織はなぜ難しいのか 日本マーケティング協会『マーケティング・ジャーナル』 (76),39-49頁 (単著) |  
            | 33. | 1999/12 | 論文 | マーケティング戦略と消費者製品システム間の創発的進化 滋賀大学『彦根論叢』 (317),197-216頁 (単著) |  
            | 34. | 1999/08 | 論文 | 消費者製品システム観 滋賀大学『彦根論叢』 (320),159-178頁 (単著) |  
            | 35. | 1999/02 | 著書 | ヒット曲の開発過程  415-438頁 (単著) |  
            | 36. | 1998/12 | 論文 | 「ヒット商品」 滋賀大学『彦根論叢』 (316),119-140頁 (単著) |  
            | 37. | 1996/12 | 論文 | 戦略的資材調達 『1995年度日本商業学会年報』 183-188頁 (単著) |  
            | 38. | 1995/10 | 論文 | 自動車産業のワイド・バリエーション戦略 滋賀大学『彦根論叢』 (297),107-138頁 (単著) |  
            | 39. | 1995/04 | 著書 | 組織型営業の革新  94-121頁 (単著) |  
            | 40. | 1994/03 | 論文 | グローバル経営と現地化経営-台湾松下電器 現代経営学研究会『Business Insight Spring』 (5),114-132頁 (単著) |  
            | 41. | 1994/01 | 論文 | 資材調達ユニットのデザイン問題 滋賀大学『彦根論叢』 (287・288),359-377頁 (単著) |  
            | 42. | 1993/09 | 論文 | 消費者行動の厚い記述-個別消費者の追跡記録 流通科学大学『流通研究』 (3),6-14頁 (単著) |  
            | 43. | 1992/01 | 論文 | 産業財マーケティング研究の課題 神戸大学大学院『六甲台論集叢』 38(4),13-24頁 (単著) |  
            | 44. | 1991/12 | 著書 | 酒類流通の定量分析 第4章巻   (単著) |  
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